2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılında Ortaöğretim Kurumları Müdür Yardımcılarının Görevleri Yönetmeliği 79 maddelsinde sıralanan görev tanımlarından, tarafınıza verilen görev, yetki ve sorumlulukları
1.Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliğinde Belirtilen, Öğrenci işlerinden sorumlu müdür yardımcısının görev yetki ve sorumluluklarını yerine getirir.
2.E-Okul Yönetim Bilgi Sistemine kayıtlı olan 9 ve 10. Sınıf öğrencilerin iş ve işlemlerini yapar. Takip eder, Öğrenci bilgilerinin ve resimlerinin e-Okul sistemi üzerinde güncellenmesini sağlar.
3.9 ve 10. Sınıfların performans ve proje ödevlerinin belirlenmesi, işlenmesi ve takibinin yapılmasını sağlar, varsa aksaklıklar rapor halinde müdüre sunar.
4.9 ve 10. Sınıfların Uzaktan Eğitim ile ilgili iş ve işlemlerin takibini yapar ve yürütmesini sağlar, varsa aksaklıklar rapor halinde müdüre sunar.
5.9 ve 10. Sınıfların sınıf veli toplantılarının yapılmasını planlar.
6.9 ve 10.Sınıfların şök, şube öğretmenler ve BEP toplantılarını planlar ve ilgili mevzuata göre yapar, varsa aksaklıklar rapor halinde müdüre sunar.
7.Okulumuzdan nakil gitmek isteyen 9 ve 10. Sınıf öğrenciler ile ilgili iş ve işlemleri ilgili mevzuata göre yürütülmesini sağlar, varsa aksaklıklar rapor halinde müdüre sunar.
8.10. Sınıf öğrencilerinin alan dal tercihlerinin yapılmasını, bir üst sınıftaki mesleklere yönlendirme iş ve işlemlerini ilgili mevzuata göre yürütür.
9.9. Sınıf öğrencilerinin alan dal tercihlerinin yapılmasını, bir üst sınıftaki mesleklere yönlendirme iş ve işlemlerini ilgili mevzuata göre yürütür.
10.1. Dönem ve yılsonunda 9 ve 10. sınıf öğrencilerin not çizelgelerini ve karnelerini hazırlar, takdir, teşekkür, onur ve üstün başarı belgelerinin onaylatılması ve dağıtılması ile ilgili iş ve işlemleri yapar.
11.9 ve 10. Sınıflarda tasdiknamesi kesilen öğrenciler ile ilgili iş ve işlemleri ilgili mevzuata göre yapılmasını sağlar.
12.Belirli gün ve haftalarla ilgili iş ve işlemleri yürütür. (İlçe/Okul), Toplantı, tören, gezi ve spor etkinliklerine ilişkin iş ve işlemleri ilgili mevzuata göre yapar.
13.Okulun temizlik, hijyen vb durumlarını kontrol ederek öğrencilerin/ öğretmenlerin mağdur olmaması için gerekli önlemlerin zamanında alınmasını sağlar, varsa aksaklıklar rapor halinde müdüre sunar.
14.Görev alanı ile ilgili olarak yıllık çalışma takvimi hazırlar ve uygular.
15.Görev alanı ile ilgili defter, dosya, belge ve çizelgeleri zamanında hazırlar.
16.Görev alanı ile ilgili Elektronik ortamda veri tabanı üzerinden bilgi alışverişi ile ilgili işlemleri yürütür.
17.Nöbet çizelgesine göre nöbet tutar, nöbet gününde diğer görevlilerle birlikte nöbet hizmetlerinin aksatılmadan yürütülmesini sağlar, varsa aksaklıklar rapor halinde müdüre sunar.
18.Görev alanıyla ilgili kurul, komisyon ve ekiplere başkanlık eder, toplantı tutanaklarını dosyalar ve istendiğinde ilgili kişiye teslim eder.
19.DYS ve diğer yollardan gelen yazışmaları takip edilmesi, cevap verilmesi gereken yazıların zamanında ve usulüne uygun şekilde cevaplanması sağlar.
20.Kendisine verilen görevlerle ilgili her türlü arşivlemeyi yapar.
21.Görev alanı ile ilgili Kurum ya da kişilerle ilgili yazıları dosyalar, gizli kalması gerekenlerin gizliliğini sağlar.
22.Kurumumuzun meb.k12.tr e-postasının takip edilmesini sağlar, varsa görev alanı ile ilgili yazılar için gereğini yapar.
23.Görev alanı ile ilgili her türlü tebligat işlemini mevzuatına uygun olarak gerçekleştirir.
24.Görev alanı ile ilgili her türlü istatistikleri yapar ve arşivler.
25.Uhdesine verilen bütün görevleri “Eğitim kurumlarında hijyen şartlarının geliştirilmesi ve enfeksiyon önleme kontrol kılavuzu” doğrultusunda iş ve işlemleri yürütür ve gerekli önlemleri alır.varsa aksaklıklar bir rapor halinde müdüre sunar.
26.Ayrıca, görev tanımında belirtilen diğer görevler ile müdür tarafından verilen görevleri de yapar.
27.Eş görev Selçuk KESKİN
Telefon
05057915565